7 dagar to go..

Idag har jag sju arbetsdagar kvar! Skönt men jag är besviken på att jag inte fick mer veckor och delegering, dålig stil... Jag hade ju sagt att jag fanns tillgänglig veckorna innan jag började mitt schema, men inte blev jag inringd, och inte fick jag gå delegeringskursen som tydligen pågick då, jag fattar bara inte varför. Så dålig tycker jag inte att jag är. Menmen, i helgen ska det tjänas pengar, 12.30-20.45 idag, 7.45-16.30 imon och 12-21 på söndag! Jobbar kort dag på måndag också så jag kommer nog vara rätt slut efter jobbet då!

Igår tapetserade jag och mamma lite i mitt rum här i Onsala, det går inte att tapetsera överallt än men jag tror det kommer bli väldans fint när det är klart! Efter det åkte vi till IKEA och köpte korgar och en jättefin gryta, den är så blå fast den tonar mot mörkblått ner mot botten och mot knoppen på locket! Och på kvällen gick vi en sväng runt draget, det är alltid så fint där på kvällen!

Nej, nu ska jag ut och sola en stund innan det bär av till jobbet!!



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢