Hemma är ändå bäst...

Det ska bli så skönt på måndag, då slutar jobbet och allt går tillbaka till det normala!
Hur skönt det ändå må vara i Onsala på sommaren (när det inte regnar och när föräldrarna inte tjafsar för mycket om vilket kakel det ska vara i badrummet och vilken färg luckorna i köket ska ha) så är det ändå bäst att vara hemma i Göteborg, med Magnus
Dessutom har jag mängder med grejer som behöver fixas här hemma. Tiden verkar aldrig räcka till...
Magnus köpte inlines idag och jag testade ett par och blev himla sugen!! Kolla bara vad fina dom är!! Men ack så dyra och min lön ska redan räcka till alldeles för mycket...

Avslutar med en bild från onsala när sommaren var som bäst :)


Mary
2009-07-22 @ 23:49:20
URL: http://stilla.blogg.se/

oh, är du ledig ändå tills skolan börjar då efter måndag? fuskis dig. jag jobbar tre veckor med minst halvtid efter denna vecka.. får försöka ses sen när jag jobbar mindre, nu är det fullt upp ett tag framöver.. hoppas du mår bra! puss




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢