The world is changing

Nu ska det minsann hända saker här hemma!
I tisdags när jag var på IKEA med Maria kom mer inspiration, och nu vill jag verkligen ändra på lite saker här i lägenheten!
Vi har bestämt att vi ska köpa ett nytt skrivbord, ett stort och långt som båda får plats på, det blir antagligen någon sorts bänkskiva i massivträ med ben till!
Och jag bara föreställer mig hur kreativiteten kommer att flöda när jag inte behöver oroa mig för att vara ivägen någonstans, haha! Det är väl bra att visualisera saker... Nej men jag känner seriöst att jag behöver någonstans där jag kan bre ut mig ordentligt!
På tal om kreativitet la Elin upp lite musiktips igår och denna låten är så himla fin! Tror den är med i twilight men jag är inte säker. Men, åh, pianomusik är bland det vackraste som finns!

Linnéa Haver [fotoblogg]
2009-06-19 @ 03:02:48
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Jag fyller år imorgon! Förövrigt.. Ha en supernice midsommar! Puss och kram.




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢