Sommarregn

Finns det något bättre än lukten av sommarregn?



Speciellt när man går ut för första gången på fyra dagar...

Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-05-21 @ 18:46:34
URL: http://nevnarien.se/

Ellerhur! Eragon var helt galet hur jag läste... haha... det var nog den första boken jag riktigt sträckläste.. men det var också jobbigt eftersom tvåan inte ens kommit ut när jag läste den.. ettan hade precis kommit.. så det kändes som en evig väntan.. och när tvåan sedan kom så dröjde det skitlänge innan trean kom och nu ska man sitta o vänta på fyran - när jag trodde att trean var den sista eftersom de i början benämnde den som en trilogi - fy fan ;D haha...




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢