Sova!

Jag är verkligen helt utmattad! Borde egentligen laga mat nu men jag vill bara sova... Skönt med inlämning innan en långhelg i alla fall så att man får tid att ta igen sig ordentligt och hinner förbereda sig inför kritiken på måndag!!
Något som ska inhandlas efter sommaren är i alla fall en skärm!!! Drömmen vore väl en sån här, men jag tror att jag får nöja mig med en sån här

Mary
2009-05-26 @ 23:07:08
URL: http://stilla.blogg.se/

haha, vi har inte åkt någonstans! vi var bara väldigt trötta på att plugga så vi skrev ett litet brev till några klasskompisar, haha. vilket fint kort du tagit vännen! blir bara mer och mer sugen på att köpa ett sånt grymt objektiv! vi får ses när skolan är slut,, mkt i slutet nu! :) i göteborg eller onsala. kanske akn åka båt ut till nån ö? PUSS




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢