Sommar, kom fort!

Kandidatprojekt är i full gång! Bara tre veckor kvar. Mittkritik denna veckan och utländska kritiker gör inte saken bättre. Förstår inte varför många projekt går ut på att rita flashiga tävlingsförslag med snygga bilder? Om man inte vill det då? All arkitektur kan inte vara superhäftig och jättekonstig, hur skulle det se ut då? Arkitektur handlar om kontext och att ta hänsyn till platsen man är på och dess förutsättningar, och då kanske inte det häftigaste man kommer på är det enda rätta... Blir så trött ibland!

Vi hade en liten klädbytardag hemma hos mig idag! Blev inte av med så mycket som jag hade hoppats, men jag bytte bort två klänningar och en topp mot två t-shirtar och en blus, fint med lite nya kläder helt gratis :) Fast det är lite konstigt att se folk i sina egna kläder, men grymt sätt att uppdatera sin garderob!

Åh, jag vill ha sommar och tjäna pengar och testa det nya objektivet ordentligt!






Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢