To do

Nämen oj, vad jag bloggar! Det kan väl inte ha något att göra med att jag egentligen har viktigare saker för mig? Eller?
Dagens att göra lista ser/såg ut som följande:
  • Städa Zeldas bur
  • Tvätta
  • Diska
  • Ta igen 4 dagars studier
  • Fundera på vad det ska bli av mitt liv till hösten
  • Titta på utbildningar, kurser, praktik och jobb
De tre översta är avklarade! Och med tanke på att tvätta och diska i princip bara innebär att vrida om en knapp kan man väl inte kalla det mycket till prestation...
Sen läste jag lite.. tills jag tröttnade... och nu sitter jag här och skriver meningslösa blogginlägg i stället, haha!

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]
2010-01-31 @ 20:57:42
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Låter som om du har att göra =) Diska o tvätta är sådär kul..




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢