17 Juli

Igår damp det ner ett glittrigt kuvert i brevlådan, och jag fick en chock när jag öppnade det! Fina Carolina ska gifta sig i juli, så himla kul!! Och är det något som får igång tankarna ordentligt som ett bröllop?? Fingrade lite på tiaran(fast i guld) jag hade på balen idag :P Kunde inte låta bli, haha!

Jag och de andra tjejerna har gått runt med ett lyckligt leende hela dagen idag, så roligt!! Och mycket att planeras och fixas. Klänningen är check för min del. Har en klänning som mamma sydde för ett par år sedan som bara har hängt i garderoben och väntat på ett bröllop! Så är det bara skor, väska och jacka/kofta/kavaj kvar att fixa, haha!

Mary
2010-03-19 @ 12:47:11
URL: http://stilla.blogg.se/

oh, vad roligt med bröllop! :)




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢