Nytt

Jag råkade klanta till min design för ett par dagar sedan, dumt att man inte sparar designkoden egentligen.. istället verkar det bli lite somrigare, bara en header som saknas! Men den får nog ta och vänta ett tag för jag har alldeles för mycket att tänka på just nu..

Imorgon blir det nytt jobb och nya rutiner, läskigt men jag försöker iaf intala mig att det kommer gå bra... Känns både kul och inte. Framförallt tråkigt att inte ha sommarlov för första gången ;)

Sen är det planering av bröllopspresent och annat som ska knös in också! Möhippan var riktigt lyckad, så himla bra hade vi det på Orust, så skulle man ha det jämt!
Vi spelade brännboll också, gud vad kul det var, har man ju inte gjort på flera år, så en brännbollsmatch i Slottsskogen blir till att planera in!

Nej, nu måste jag hoppa i säng och förhoppningsvis få ett par timmars sömn..




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢