Nya guldkorn

Har suttit framför datorn sen jag gick upp. Segkänslan börjar infinna sig och batteriet på datorn börjar ta slut. Börjar bli dags att gå upp på riktigt kanske?

Men först; några av mina nya favoritbloggar!


1. David - gammal bilddagbokare (där det fortfarande finns mycket kul att titta på - kaptenboelja) som gick över till att blogga 2. Samma Emily som i förra inlägget har startat en blogg om kaninerna Zoe och Dantes små äventyr. 3. Tovelisa gör små fina illustrationer som man blir glad av. 4. Senaste tillskottet på mitt bloglovin - Nathalie Evrung tar vackra bilder och gör också hon fantastiska porträtt med promarkers.

Mary
2011-02-27 @ 14:36:28
URL: http://stilla.blogg.se/

Bra att du tipsat om bloggar, ska kolla upp dem! Och Självklart ska vi käka tacos på mitt nya porslin! Och drinkkväll får vi boka in snart, verkar som att de andra två också vill det! :) och pysselkväll! Haha. Den kurs som jag hållet på med nu är färdig om 3-4 veckor sen börjar c-uppsatsen, då finns mer tid! Men vi måste ses innan ändå, haha! Kram




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢