Theresö

Imorgon tar jag och Magnus en liten tripp till Resö som ligger på västkusten.

Resö var mitt lilla paradis när jag var mindre. Jag gillade inte sommarloven särskilt, men på Resö fanns det bad och glass och lek och oändliga timmar framför Seinfeld, That 70's show och galenskaparna med Caroline och Emelie. Det var fint det.

Men är det typ mer än 2 år sen jag var där (kommer inte riktigt ihåg) och det ska bli kul att få lite riktig sommarfeeling och träffa tjejerna.

Elin [ n e v n a r i e n ]
2011-07-20 @ 23:28:02
URL: http://nevnarien.se/

Haha men tack! Vad roligt att höra det och du kanske har rätt där.. man kanske inte alltid måste blogga om något.. ;P



Och det där med dagboken.. JA! Det var därför jag brände dem.. för att det bara stod jobbiga och tråkiga saker i den. Inte bra. Sånt vill man ju inte titta tillbaka på, det är bara skönt att skriva i skrivandets stund... Man borde verkligen skriva mer glada saker. Det ska nog bli mitt nya projekt; "En bra sak om dagen" ;P

Julia
2011-07-20 @ 23:58:08
URL: http://berglundjulia.blogg.se/

sv: Tack så mycket! Ja, jag med :) Bokhyllorna jag såg idag (bland annat den som syns på bild) var dessutom helt inbyggda i väggen och såg lite magiska ut, som en lönngång till nåt hemligt rum i slottet.



Gud vad härligt du ritar måste jag få säga också :)




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢