Intelligent?

Jag har en förmåga att ofta lägga ifrån mig saker på lite underliga ställen utan att lägga märke till var. Inte alltid så smidigt, men inte så farligt när det inte är så viktiga saker heller.

Men objektiv, hårdisk och andra liknande saker gillar jag inte att ha liggande framme så jag brukar hitta "smarta" ställen att lägga dem på. Problemet är ju bara att jag sällan kommer ihåg vart jag har lagt grejerna några dagar senare. Som ett exempel var mina objektiv "borta" en gång. Vart hittade jag dem tillslut? Jo bakom böckerna i bokhyllan..

I några veckor har hårddisken varit borta. Vart tror ni jag hittade på översta hyllan (dit man såklart inte ser) i bokhyllan i morse??
Haha, ja, jag har min hårddisk i en liten bebisstruma. Ganska bra storlek på dom där!

Sandra Marinoni
2011-03-20 @ 17:04:51
URL: http://marinoni.blogg.se/

Hejsan! Skulle du vara intresserad av att få en ny design på din blogg inom ett par dagar? Kika då in under "beställ design" i min header för att läsa mer :)




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢