Julkaos, tokhosta och Hobbitfeber

Vi har kommit hem nu från världens grymmaste resa. Nya Zeeland är ett magiskt land, känns som att man konstant befinner sig i Middle-Earth eller nåt annat fantasy-land. Det är synd att det ligger så långt bort, 35 timmars flygresa är inget jag önskar uppleva alltför många gånger.
 
Jag har nu varit förkyld i lite mer än två (!) veckor. Blev förkyld i samband med att vi åkte forsränning. Så det har känns som att jag haft konstant kallsup o två veckor, inte så nice..
 
De senaste dagarna har vart ett inferno av hosta, julpyssel (vi körde all in på en gång med julgran, pynt, julskinka, glögg och  pepparkakor) och Hobbit-pepp. Vi var på premiären, det var så grymt!! Jag var utklädd till tusen, desvärre typ ensam i folkhavet på Bergakungen, men det var kul ändå!
 
Börjar bli frisk nu, så jag ska börja ta tag i saker. Redigera lite bilder och lägga upp.
 
Det här blev historiens mest osammanhängande inlägg, men jag skyller på att jag inte är helt klar i huvudet än..

Denice
2012-12-27 @ 00:46:55
URL: http://denice.se

Hej! Vilken intressant blogg!




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢