Ego-Therese

 
Just som jag skulle skriva ett nytt inlägg hörs ett blip från datorn och den låser sig. Låst sig har den gjort innan. Den börjar bli lite gammal (men mer än 3 1/2 år tycker man ändå att den ska palla utan problem) men nu vill den inte starta alls, den går igång och man hör att skivan i hårddisken hoppar men den står bara och hoppar och skärmen blir svart efter en stund.
 
Jag ska bädda ner den lilla sjuklingen och ta den till MacForum så snart det öppnar i morgon. Tack och lov gör jag backup ganska ofta, så det är jag inte så orolig för. Men det känns handikappande att veta att den inte mår bra.
 
Inlägget handlande från början om dessa ego-bilderna, man är ju ingen Elin Kero, men någonstans får man väl börja ;) Jag har varit sjukt dålIg på att fota detta året, vet inte varför men det känns i fingrarna att jag har sämre koll. Så det får bli ett höst-mål, att fota mer och försöka utvecklas lite framåt istället för bakåt.
 
Aah, det är något med iPad och blogg.se - autokorrigerar som den vill och är knäpp, som att alla mina Apple-prylar kolar av samtidigt

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢