Ta vara på sommaren

 
Även om vädret är pissigt så får man ta vara på de somriga studerna och komma ihåg dem istället för regnet som förstörde badplanerna. Som igår när jag var nere hos föräldrarna, tog jag mig en liten snabb tur i trädgården och kollade lite på humlorna och blommorna.
 
Sen kan man ju alltid ta vara på regndagarna också, läsa en bok och dricka varm choklad!

Emelie B
2012-07-17 @ 20:23:43
URL: http://mymitire.blogg.se/

Sv: Vad roligt, låter som en bra idé! Längtar till Bilbo filmen.
Min klänning är nästan klar, så nu till helgen blir det till att bära den till medelstidsdagarna och hoppas den inte faller isär haha!
Kanske borde få upp lite bilder på klänningen hittils




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢