Konsten att bygga en lampa

Vi beställde en ny lampa till vardagsrummet i veckan. Den kom igår och jag kunde inte hålla mig från att bygga ihop den, hundra gånger roligare än skolarbete ;) 
 
Det blev en VITA Silvia (lite lik min drömlampa - artichoke) som kom med både vita och svarta blad, mycket praktiskt!! Jag tycker att den blev sjukt snygg i svart, vill hänga upp den nu nu nu! Men det måste borras hål och grejas, så jag får hålla mig lite till. Tills någon snäll pappa kan komma förbi ;)
 
 
Klivet tillbaka till skolvärlden har slått mig hårt i ansiktet. Jag går två grymma kurser och är sjukt peppad när jag är i skolan, men när man sitter hemma på kvällen med alla uppgifter som ska lämnas in hit och dit blir jag bara trött och ledsen. Men energin kommer nog så småningom, det måste den, nu är det inte ens ett år kvar tills jag är klar!!



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢