Inredningshets

 
Jag är så sugen på att inreda mer här hemma. Det är så mycket som är halvfärdigt. Vi flyttade in för snart ett år sen och har fortfarande inte kommit riktigt till rätta. Det ska hängas upp tavlor (har fortfarande inte hängt upp en enda..!), nya gardiner behövs och vi ska hitta på nån sorts fondvägg till sovrummet. 
 
Igår var jag och mamma i Fristla, och där finns världens bästa butik, Fritsla Tyglager, som har hur mycket fin inredning som helst. Hade gärna plockat på mig mer än jag kunde bära. Men jag fick i alla fall med mig en snygg stege som jag ska ha som klädhängare i sovrummet. Jag blev också sugen på den gråa färgen på väggen på bilden ovan, att ha som fondvägg i sovrummet. Väldigt snygg till svarta och vita möbler som vi har där.
 
Blir väl till att köpa lite provburkar och testmåla lite hemma. Denna var neutralgrå, men lutar kanske lite mer åt en varmare grå, bara den inte slår och ser begie ut..



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢