Redigeringslat

Jag känner att jag blivit så himla lat när jag redigerar nu för tiden. Orkar liksom inte anstränga mig för att ge bilderna det där lilla extra. Det är väldigt tråkigt, för jag gillar ju att göra mina bilder snygga, men jag känner liksom ingen inspiration när jag öppnar Lightroom och PS. Just nu har jag ju en bra anledning, jag gör mitt examensarbete - jag ska inte ha tid att sitta och pilla med bilder. Men det går djupare än så, vilket är segt. Det är jobbigt när något man "vet" att man brukar tycka om plötsligt har blivit till någonting som känns tidskrävande..
Jag tänker släppa det denna hösten och ta nya tag efter att jag tagit min examen, jag har mycket annat att fokusera på, men det känns inte lika kul att lägga upp bilder.
 
Men jag hoppas verkligen att de lyckas få ner Philip till Göteborg så jag också får gå lite retusch - det hade nog gett en inspirationsboost!! :)



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢