Barndomsnostalgi

Det märks att man börjar bli gammal. När man är så gammal att man kan gå och se en reunion med det band man hade tapetserat väggarna med när man var 12 år. 

Jag skyller mest på mamma faktiskt. Hon var ett minst lika stort fan som jag, om inte större. Så jag blev inte förvånad när hon frågade om jag ville gå på konsert. Nu på fredag ska vi gå och se dem. 

Vi ska se Backstreet Boys på Scandinavium! Haha! Det kommer bli sjukt kul, och spännande att se hur de ser ut nu för tiden (och hur de låter också XD)

Karro och King :)
2014-04-03 @ 15:20:13
URL: http://www.karroochking.se

Åå nostalgi på höög nivå :) Hade oxå velat gå :)

Svar: Haha, det var så himla roligt att se. Inte riktigt samma kvalité som för 15 år sedan men åh så kul ^^
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢