Med höstglöden i mitt hår

 
Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag!
 
 
 
 
 
 
 
Vi firade min födelsedag i söndags, med tårta och god mat och fina fina presenter. Min födelsedag är förmodligen en av anledningarna till att jag älskar hösten så mycket. När jag fyller år brukar de flesta träden vara fulla med röda, oranga och gula löv, det ligger blanka kastanjer på marken och det är lagom kallt och lagom mörkt om kvällarna. Det är utan tvekan den mysigaste tiden på året, både inne och ute <3
 
Dagen till ära fick mitt huvud prydas av en höstig underbar krona som jag köpt till mig själv i födelsedagspresent. Jag minns inte längre hur länge jag har drömt om just den här. Ända sedan jag hittade The Honey Comb på Etsy (långt innan det blev modernt med blommor i håret FYI) har jag dragit djupa suckar över allt fint som finns där. Och när jag bestämt mig för att jag vill ha något, då är det inte mycket som kan få mig att släppa det. Så för några veckor sedan, när jag tyckte lite synd om mig själv, kom jag på att jag snart skulle fylla år och helt plötsligt hade jag beställt en. Den är helt fantastiskt vacker, med fina blommor och små knoppar. Önskar att jag kunde ha den varje dag, och känna mig som en höstprinsessa!

Malin W
2014-10-07 @ 22:23:26
URL: http://malinwil.blogg.se

Grattis på din födelsedag!! Och vilken härlig håraccessoar, den passar dig! :)

Svar: Tack så mycket, jag älskar den, vill ha den jämt ^^
Miaulin

nickisnisch.se
2014-10-07 @ 23:27:11
URL: http://nickisnisch.se/

Grattis, grattis!! Vilken härlig present du unnade dig själv dessutom - jättefin! :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢