Äntligen vår!

Alltså, hur länge har jag inte väntat på det här vädret? Visst har det varit ganska soligt väder de senaste veckorna, men den här blåsten, den ökända Göteborgs-blåsten, har knäckt mig totalt. Det är liksom ingen mening med solsken om det blåser en isande vind rätt igenom huvudet.
 
Så igår var jag lycklig. Vi åkte till Botaniska och strosade runt bland körsbärsträd, magnolior och andra blommor. Smart som jag är hade jag glömt att sätta tillbaka mina minneskort (!). Men hittade ett gammalt 2 gig i facken på min kameraväska, så dagen var räddad, om än lite haltande med fotograferandet.
 

 
Det blev inte så många bilder, nästan bara på körsbärsträden, man får välja väl när man bara har typ 30 bilder att ta. Haha, precis som på en analog kamera kom jag på nu. Det kanske inte är så dumt ändå, så tar man inte 100 bilder på samma sak, och får många fler bilder än man egentligen behöver?
 
Idag ska jag och pojkvännen ner till Onsala och mina föräldrar. Där finns det nog också en hel del roligt som blommar. *Sätter i minneskorten i kameran* XD

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-04-20 @ 10:09:19
URL: http://nevnarien.se/

Haha tänkte precis skriva det: Precis som att fotografera analogt!! Haha.. Kan nog vara en bra övning ibland... ;)

Svar: Ja men eller hur, funderar på att testa det nån mer gång, man blir liksom tvingad att fundera över vad som är värt att fota och inte XD
Miaulin

Norah
2014-04-20 @ 11:25:27
URL: http://ailim.blogg.se

Åh vilka ljuvliga bilder! Var ute i Onsala häromdagen och blev lite avundsjuk på alla fina vitsippor som som kantar vägarna. Så ser det inte ut nere i Fjärås.. >.<

Svar: Ja, det är alltid så fint när man åker ner, men inte lika mycket just där mina föräldrar bor :/
Tänk att snart är det alldeles grönt överallt!! :D
Miaulin

Vican
2014-04-21 @ 23:43:01
URL: http://vicansblogg.weebly.com

Helt underbara bilder!! :D

Svar: Åh tack fina du!! <3
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢