Hobbitpremiären!

I tisdags hade jag en av de bästa kvällarna och nätterna i år! Elin, Lovisa och Martina kom hem till mig för att göra sig i ordning för Hobbitpremiären! Vi sminkade oss, tog på oss alvöronen, klädde oss i våra finaste alvkläder och lyssnade på LotR-soundtracket. 
 
Filmen var grymt bra, och jag önskar att jag inte vore tvungen att ta de sista tagen mot min examen utan kunde stänga in mig och köra ett LotR-maraton med alla filmer och extramaterial i en vecka. Men nu är det inte långt kvar. Om en vecka kan jag förhoppningsvis slappna av lite mer och drömma mig bort från verkligheten som känns lite extra hård efter det som var en underbar kväll och natt.
 
 
Här kan man förresten hitta Elins vlogmasvlogg som hon filmade under kvällen!

Elin [ n e v n a r i e n ]
2013-12-13 @ 15:13:05
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Nästa gång ska jag göra en frisyr där man ser alvöronen bättre ;D

Lovisalynx Illustration
2013-12-13 @ 17:43:57
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Bästa BÄSTA dagen/kvällen/natten! <3 Jag längtar tillbaka, haha.
Men så längtar jag tills vi kan ta oss ut i skogen i vår och "lajva" lite :)

Svar: Jaaa! Det kommer bli såå kul!!
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢