Drömmar om våren

 
Skolan tar upp väldigt mycket tid just nu. Böcker ska läsas och tankar ska tänkas om höstens ex-jobb. Vet inte alls vad jag ska fokusera på just nu. Har massa projekt på gång, brave-bilden i ps och syprojekt men jag hinner inte.
 
 
Ni känner säkert igen förlagan till denna bilden. Det är Elins magiska drömcape jag håller på att sy. Men min symaskin gick sönder förra veckan, och nu är våren snart här så det projektet kanske blir uppskjutet till nästa vinter :P så jag sitter och surar och målar av den på iPaden istället, haha!

ctinas
2013-03-01 @ 09:39:39
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

Använder du också procreate? :D
Sv: Tack snälla! Jaaa, visst är det så? Vissa kan ju inte jobba med utan sina stylos till paddarna... Tycker verkligen svärt om! Pennan fastnar hela tiden på skärmen och uusch.. Näpp, föredrar fingrarna :))

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
2013-03-22 @ 19:46:52
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Snyggt!

Svar: Tack du!
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢