Önskelista

Man kan ju tycka att när man har passerat den magiska gränsen 25 år borde man växa upp lite och inte önska sig saker. Men det skiter jag i! Fyller år om några få veckor, känns sjukt att fylla 26, känner mig snarare som 22...
 
Här är i alla fall ett par saker jag skulle blir väldigt glad av!
 
 
  • En liten sylåda i trä, just nu har jag allt inklämt i världens minsta plåtburk, och allting måste ligga precis rätt för att locket ska gå igen...lyckat.
  • En ljushållare från Tom Dixon, finns på artilleriet
  • Ljusttake (svindyr), Pols Potten - Twiggy, också den från artilleriet (världens bästa affär!)
 

Cathie | Equest Photography
2013-09-27 @ 11:13:05
URL: http://equestfoto.se/blog

Gud vad fina, älskar ljusstaken!




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢