Man kan inte göra allt

Idag skulle jag varit med de bästa bågskyttarna Victoria, Elin och Lovisa ute i skogen i Jönköping. I strålande sol och utstyrslade till 100%, med bra musik och fullt med vitsippor. De kommer att ha en överfantastisk dag, och jag är sjukt ledsen att jag inte är där. 
 
Men jag valde att inte åka dit. Det har varit en lång vecka och jag kände att jag inte orkade med två timmars busstur fram och tillbaka. Jag är säker på att det hade varit värt det, men ibland måste jag få vara hemma och ladda batterierna. Och denna gången kändes resan till och från Jönköping som ett gigantiskt berg att bestiga, så jag beslutade mig för att vara hemma denna gången. 
 
För ett par år sedan hade jag åkt till varje pris, rädd att missa något, rädd att hamna utanför, att inte bli lika omtyckt. Så kan jag fortfarande känna ibland, men inte med de här underbara människorna. Jag vet att vi har varandra, och att det kommer komma fler dagar i bågskytteskogen, som kommer bli minst lika bra som denna gången. 
 
Hoppas ni har en fantastisk dag tjejer! <3
 
Foton: Elin Kero
 
 
Lite bilder från sist vi var ute i skogen, nu kan jag tänka mig att det är alldeles grönt på träden och ett vitt hav av vitsippor på marken.

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-04-26 @ 20:52:02
URL: http://nevnarien.se/

Det saknades en person - men henne har vi med oss nästa omgång som kommer att bli ännu mer episk!! :D Du kan ju trösta dig med att vi inte fick skjuta på tavlorna ordentligt, för det är tydligen tävling imorgon och de hade satt upp nya.. oskadade.. haha ;D Men det var det SJUKASTE ljuset!! omg...

Svar: Nästa gång är jag definitivt med!! ^^ har ömsom vart nära på att hoppa på bussen till jkpg ömsom njutit av en seg glassdag i solen idag XD
Men alltså LJUSET på instagrambilderna...!!!! Väntar på de riktiga bilderna med spänning! :D
Miaulin

Lovisalynx
2014-04-26 @ 21:46:13
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Det var en helt fantastisk dag men det kommer fler och ÄNNU mer fantastiska dagar då du är med. Vi tycker så mycket om dig och det blir liksom ännu bättre när du är med :) Oavsett vart vi kommer bo i landet så ska vi alltid se till att träffas och hitta på magiska saker tillsammans <3 Och så finns ju internet :)
Massa kramar!!!

Svar: Ja, åh nästa gång, jag längtar! Då ska jag vara laddad :D
Miaulin

Vican
2014-04-27 @ 23:25:27
URL: http://vicansblogg.weebly.com

Elin har rätt, det fanns många tavlor ute i skogen som vi egentligen inte skulle skjuta på. Attans!

Men nu har vi kollat ut ett fullkomligt MAGISKT ställe att vara på nästa gång. Med underbar grönska, gyllene solsken och en vackert porlande bäck mitt ute i skogen. Vi får synas där alla tre nästa gång! :D <3

Maria Ekblad
2014-04-30 @ 11:07:17
URL: http://dreamsof.se/

Skönt med vettiga vänner som förstår :) Man ska ju göra saker för det känns roligt, inte för man känner sig tvingad. Och det kan ju ibland vara lättare sagt än gjort :)

Svar: Ja det är det verkligen! Ibland är det ok att hoppa över roliga saker också, det kommer alltid fler tillfällen :)
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢