Att leva i en sagovärld

Satt och bläddrade igenom lite bilder ikväll och hittade bilderna jag tog under fotokursen jag gick i somras. Jag hade ett tema med drömmar och sagor och tog en serie självporträtt. Dessa bilder kvalade inte in till utställningen men speglar ändå väldigt bra vad jag drömmer om just nu.
 
Jag vill ha drakar och magi. Mest klä ut mig hela dagarna, i coola klänningar, och det hela blir inte bättre av att det är så sjukt långt kvar till Medeltidsveckan i sommar. Jag döööör! Funderade lite idag på hur mitt intresse skulle gå hem på mitt nya jobb. Det känns inte som att fantasynörderi och arkitektur inte är en självklar match.. ;D
 
Gick ganska hårt fram med redigeringen. Blev lite väl mycket, men det är ju fantasy vi pratar om här ^^
 
 

Annster
2014-03-14 @ 02:11:01
URL: http://annster.se

Fina bilder :)

Svar: Tack!!
Miaulin

När Annie fotograferar
2014-03-14 @ 05:14:33
URL: http://narannie.blogg.se

Man får för lit magi och sagor och drakar i verkligheten :-) Tycker bilderna var fina.

Svar: Visst är det så? :) Tack så mycket!!
Miaulin

Malin Bengtsson
2014-03-14 @ 08:03:18
URL: http://mauolin.blogg.se/

Men vad snygga bilder! Din outfit och rekvisita är precis rätt ihop med bilden och redigeringen! :D

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir :)
Miaulin

Lovisalynx Illustration
2014-03-14 @ 08:52:58
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Åh vilka mysiga bilder!! Gillar speciellt den översta, det är något väldigt alviskt över dig där <3

Och ja, åh vad det är långt kvar till medeltidsveckan och jag vill också bara fly verkligheten i vackra kläder och drömma om drakar och annat... Börjar nästan gråta när jag tänker på det, haha.

Du får väl smygförbereda dina kollegor på ditt nörderi, lite i taget. Avslöja en detalj här, en detalj där :) Så dom får vänja sig ;) Och vem vet? Det kanske sitter nån annan stackare där och gömmer på en nörderihemlighet hen också?

Svar: Ååh, tack!! <3
Ja, det är så tråkigt i den vanliga vardagen just nu, säker pga att vi hetsar varandra XD men det är så härligt! ^^
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢