Över stock och sten och frusen fors

Både Lovisa och Elin har redan sammanfattat dagen så himla fint att det känns överflödigt att beskriva det igen. Jag dog av det magiska motljuset, förtrollades av den snötäckta skogen och hade ett varmt ljus i hjärtat trots att jag höll på att frysa fötterna av mig. Efter det ramlade vi frusna in i Lovisa och Mikaels underbara lägenhet och högg in på den uppdukade festmåltiden medans kvällen slöt sig om oss.
 
En lika underbar dag som sist
 
 
 
Nikon d610 + Sigma 35/1,4 Art
 
Som alltid när vi ses skapas magi. Vi förtrollar varandra och ger varandra energi. Våra pojkvänner är på något magiskt sätt också helt med på banan (i olika grad men fortfarande utklädda och entusiastiska). Det är fint när vi umgås för det är så enkelt och kravlöst. Tillsammans blir verkligen sagan till verkligehet <3

Lovisalynx
2015-02-10 @ 09:20:52
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

SV: Taaack! vad glad jag blir! Jag hade ju inte så mkt bilder men försökte ändå beskriva känslan i dagen på något vis.
Och det här inlägget?! Hur fint? Du lyckas fånga dagen så perfekt i både dina bilder och din text.
Jag håller med om att det är så skönt när vi umgås för det är så kravlöst och enkelt. Det känns som vi alltid har kännt varandra. Samtidigt finns det ju massa mer att lära känna, och det är också fint på något sätt. Många fler äventyr väntar på oss!

Svar: Ja, visst är det så? Ni är så braaa! <3
Miaulin

Amanda
2015-02-10 @ 21:19:17
URL: http://mansingen.se

Ser helt fantastiskt ut! Och kul att du är tillbaka på bloggen! :)

Svar: Haha, tack och tack :D jag hoppas att det inte går lika lång tid innan nästa inlägg XD
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢