Bad monday

Ja, det har det sannerligen varit. Jag vill bara bädda ner mig under ett täcke och se på film eller läsa en bok och inte tänka på något annat!

1. Varit sjukt stressad över presentationen för Sjöfartsmuseets personal. Fick djävulsk huvudvärk och historiens största svettfläckar (aldig mer presentation utan absolut torr eller svarta kläder).

2. Har tagit på mig alldeles för mycket uppgifter egentligen, men jag orkar inte med att bråka och att folk är sura för att andra inte tar ansvar.

3. Luma(katten) måste säljas, Magnus tål henne inte.

4. I morse märkte vi att Zelda(degun) typ har njursten eller något, hon har varken ätit, druckit eller kissat på två dagar nu, får väl försöka få tag på nån veterinär imon och avliva henne (det är antagligen antingen alldeles för dyrt eller så är hon så liten att det inte går att operera).

5. När jag skulle ringa mamma förut och beklaga mig hade hon inte tid och det hela slutade med att jag började storgråta. Nu har jag lugnat ner mig men det är fortfarande alldeles för mycket att tänka på och oroa sig för...


Usch, sommarlov, NU!


Haha, känns som att detta har blivit värsta klagobloggen! Inte meningen alls, får se till att skriva om nåt bra nästa gång :P

tomine
2009-04-20 @ 19:05:11

men gumman, du kan alltid ringa om du behöver prata. Nu blev jag ledsen :(



Låter som att du haft en riktig helvetesdag o tycker så synd om dig.



STOOOOOOOOOOOR KRAM

Mary
2009-04-22 @ 18:32:00
URL: http://stilla.blogg.se/

men therese, vad är det jag läser? ring mig om du behöver prata! inte roligt när det händer tråkiga saker, speciellt inte så många på samma gång. det hade inte vart fel med sommarlov nu va? hur gick det med husdjuren? :( puss




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢