Sorrow

Tuff vecka. Sista veckan på jobbet och jobbiga beslut.

Vi tog beslutet att låta lilla Zelda somna in, så i tisdags var vi hos veterinären. Det kändes bra trots allt, och veterinären var världens bästa.

Trodde inte jag skulle bli så påverkad, men det blev jag. Så kvällen har bestått av kakbak inför sista dagen imorgon blandat med massa gråt när vi rensade hennes bur för sista gången.. Det kommer bli tomt utan henne. Man kommer på sig själv med att tänka på henne i alla möjliga situationer, hon var ju en liten familjemedlem. Men så kommer man på, och känner en miniliten klump i magen. Hon var ju så liten och mjuk och gosig.

Elin [ n e v n a r i e n ]
2011-08-26 @ 09:34:52
URL: http://nevnarien.se/

Tack själv! :)

Ha ha men visst är det så.. det var det enda jag var bättre än alla andra på. Så utanför bildsalen var jag inte så mycket värd ;)

Och jag tänkte gå Bild och Form innan och jag tror att det var bra för mig - som du säger så är det så mycket måsten i skolan och eftersom jag blev "utbränd" bara på att blogga om konst, så hade det nog varit förödande för mig ;)



Och tack för den sista meningen, den var så fin! :)

Helena
2011-08-28 @ 08:47:35
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

åh vad jag gillar din blogg :)

Maria
2011-09-05 @ 21:33:50
URL: http://stilla.blogg.se/

Usch vad tråkigt! :( Hoppas att allt är bra med dig vännen!




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢