A Fallen novel



Jag är en sån sucker för fantasy, både äventyrlig och romantisk sådan. Jag lyckas aldrig läsa vanliga böcker på samma sätt som jag läser fantasy. Jag sträckläser, på riktigt. Kan inte lägga ifrån mig boken vilket blir rätt jobbigt när man ska sova eller gå på föreläsningar..

Minns att jag sträckläste fenixorden(den tjockaste av HP böckerna) när den kom, tror att det tog lite mindre än 13 timmar, och då sov jag inte på natten, utan läste boken. Jag blir så uppslukad och har svårt att slita mig, känner mig alltid lite tom efter att ha läst ut en fantasybok.

Just nu har jag läst en sliskig romantisk serie som heter Fallen. De två böckerna på bilden är bok två och tre, började på tvåan när jag kom hem från skolan igår, och läste ut trean för en liten stund sen. De är inte superbra, men jag har svårt att lägga ifrån mig fantasy och jag måste ändå veta vad som händer på nästa sida, nästa rad, nästa ord. Det är fortfarande en bok kvar i serien, men den kommer inte ut förrän om några månader, så jag får väl tåla mig lite till.

ANGELICA [foto&basket]
2011-10-30 @ 09:31:45
URL: http://steeler.blogg.se/

Gillar din blogg jättemycket! :)




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢