Mer jul

 
Jag älskar hösten och vintern. Att få ta på sig mysiga kläder, snygga halsdukar och skor. Förväntan när löven blir gula och när man märker att butikerna börjar julpynta.
Så jag kunde inte låta bli att sätta ihop en liten önskelista. Är ju inte så mycket för att få saker nu för tiden, men några små saker finns det ju alltid, som man gärna vill ha men inte riktigt kommer sig för att köpa själv.

Små söta örhängen
Sweet av Roy Fares
Hunger Games på engelska, gärna hela trilogin (inbunden såklart)
En karta över Westeros
Och ett fat från Mateus i färgen Ocean.

Emelie - Emelies Christmas
2012-11-22 @ 11:01:07
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Härliga saker :)

Elin [ n e v n a r i e n ]
2012-11-25 @ 09:16:22
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Haha om jag inte minns helt fel så önskade vi oss rätt lika saker förra året - nu kan jag bara instämma på Game of Thrones-postern och den där köksservisen ;)

Svar: Hahaha, vad roligt! Jag dör lite varje gång jag går in i en affär med mateus-grejer.Förresten, jag köpte faktiskt en karta över The Shire idag! Den ska få hänga på nån fin plats ;) Hobbiton-seten var riktigt grym!! Åk dit! ;D
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢