Tack <3

 
Alltså, tack alla som lämnade så himla fina kommentarer i förra inlägget! Det var andra gången på kort tid som jag blev highlightad på sidospalten på blogg.se, helt sjukt! 
 
Kan ju lugnt säga att tisdagen var en helt grym dag, först ringde jag ett viktigt samtal och fick ett väldigt positivt besked. Vad mycket man kan växa av ett litet telefonsamtal (jag tycker det är sjukt jobbigt att ringa till folk jag inte känner). Och sen kollar jag bloggen och ser att den än en gång har blivit överöst av kommentarer och besök <3 
 
Tänk om det kunde kännas så varje dag, det var längesen jag var så genuint glad. Så tack igen alla ni!!

Amanda
2014-03-23 @ 12:10:46
URL: http://mansingen.se

Hej!
Jag måste bara fråga, LoTR kartan i bakgrunden, vart har du köpt det? :D
Väldigt fin blogg, och super mysig!!

Svar: Tack så mycket! Jag köpte den på Nya Zeeland, tror att den kan finnas på wetanz.com eller typ på allposters.se :)
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢