När man gör allt utom det man ska

Nu är det inte långt kvar. Om fem skälvande dagar ska examensarbetet lämnas in inför slutseminariet. Det är inte helt klart i och med det, men det är ändå en deadline. Det som lämnas in då ska vara förståeligt, gå att begripa. Nu är det sluttampen och allting annat blir så himla lockande. Som att julpynta. Gå på liseberg. Baka pepparkakor. Min största distraktion just nu är Hobbit-premiären som jag ska gå på tillsammans med Elin, Lovisa och Martina. Det kommer bli helt fantastiskt! Men istället för att göra klart ritningar och skriva text sitter jag och funderar på hur jag ska ha håret, om alvöronen kommer sitta bra och hur kul det kommer bli att se filmen!!
 
Här är ett annat exempel på sånt man kommer på att göra (man blir fantastiskt kreativ när man har en deadline). Köpte en sån här penna på Granit efter tips från Elin, och sen så råkade jag snubbla över den här pin'en på Pinterest. Plötsligt satt jag inte längre framför datorn utan stog och kladdade på spegeln, men fint och roligt blev det! :D
 
 

Maria
2014-01-02 @ 21:09:52
URL: http://vildvittra.se

Haha, nu vill jag rita på min spegel. :)




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢