Riddarvecka

 
Idag ska jag på Hova riddarvecka tillsammans med Elin och Lovisa! Till skillnad från dem så har jag inga medeltidskläder (men det ska det bli ändring på!) så under veckan har jag komponerat ihop en modern outfit med medeltida inspiration. Skärpet på bilerna är ett gammalt men kransen har jag pysslat ihop av plastväxter och en björkkvist, den blev så himla fin! Vill ha den jämt.
 
Samma sak gäller armbandet som är nästan som en armskena. Jag köpte en bit läder och lite läderband på Wasséns i Göteborg och så var det bara att skära ut och göra hål. Känner mig så himla fin med såna accessoarer! Synd att man inte har sånt varje dag.. :)

Fanny
2013-07-28 @ 17:47:27
URL: http://musikphoto.blogg.se/

så fina bilder, kolla gärna in min blogg!

Svar: Tack!!
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢