En bra höst och min vardag

Denna hösten har än så länge varit grym! Och nu börjar de första små julkänslorna smyga sig på. Första dagen det är sådär jättekallt i luften, första clementinen man äter, första gången man ser lisebergsgranen tänd i kvällsmörkret.
 
De senaste helgerna har varit underbara. Det började med en Stockholmstripp för att hälsa på vänner, fortsatte sedan med den mest fantastiska konserten med Ludovico Einaudi i Köpenhamn helgen efter. Det var något av det bästa jag sett och hört!
 
 
Och i söndags kom jag hem från en grym myskväll med underbara Elin och Lovisa. Elin har lagt upp ett klipp från våran helg tillsammans, det var verkligen hur mysigt som helst att pyssla, prata, toka runt och skratta med de två <3
 
Men just nu består min vardag av exjobb och jag tampas med min självdisciplin. Det är en futtig månad kvar!!!! Och det är sjukt svårt att få sig själv att jobba från 8-17 när det finns så mycket annat roligt att göra. Men jag kämpar på. Mitt mål är att vara klar lite innan, så att jag hinner gå på Hobbitpremiären utan dåligt samvete, det hade varit underbart!!
 
 
 

Martina [Eluminél]
2013-11-13 @ 23:03:19
URL: http://www.eluminelart.blogg.se

Är så avundsjuk för ni var på Ludovico Einaudi, måste varit helt sjukt fantastiskt!

Svar: Det var så bäst!! Hoppas att han kommer till Sverige nån gång så att alla kan gå :D
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢