Sämst minne och att se hösten på riktigt

Sitter och försöker komma ihåg vad som har hänt i veckan. Det är en av mina sämsta egenskaper; jag kommer aldrig ihåg roliga småsaker som har hänt. Såna där konstiga saker som händer i vardagen, som man sen kan berätta på lunchen eller när man kommer hem. Ibland gör det att jag känner mig lite tråkig. För det är ju inte så att det inte händer nåt, det är ju bara att jag inte lägger det på minnet.
 
Jag njuter i alla fall av hösten just nu. Soliga dagar och kalla mornar. Regniga kvällar och den där skogiga höstlukten som finns ute nu. Lönnarna som blir en nyans rödare för varje dag som går. Jag anstränger mig för att verkligen se hösten i år, känna den, uppleva den. Ta vara på de vackra dagarna medans det fortfarande finns lite ljus kvar när skolan har slutat. För det behövs när man sitter instängd om dagarna. Jag mailar och läser och skriver och skissar. Och längtar, verkligen längtar till examensdagen. Jag har tänkt mycket på allt jag ska göra då, men det är ju sjukt egentligen. Att jag ska vänta med att göra roliga saker tills dess. Så jag försöker mitt bästa att ta mig tid till sånt jag vill nu också. Att inte låta skolan ta överhanden, ett tag till i alla fall.
 
Dagen har spenderats med mycket sminkning och självporträtt. Jag försöker bli bättre men det är svårt. Jag kände mig väldigt höstfin i alla fall. Blusen köpte jag för jättelängesen, men har inte använt den. Men det får det nog bli ändring på :)
 
 
 
 

Elin [ n e v n a r i e n ]
2013-10-06 @ 16:11:00
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Superfina porträtt blev det!! Och blusen var jättefin :D

Svar: Åh, tack fina du!! <3
Miaulin

Maria
2013-10-14 @ 23:13:59

Inser att jag aldrig är inne och läser bloggar längre, tråkigt nog. Men ville såklart flika in hur fin du är på bilderna! :)

Svar: Tack fina du! :)
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢