Sol, vår och äventyr

Nu får det banne mig vara vår på riktigt! Här i Götet har alla soliga dagar hittills förstörts av en envis vinande vind. Jag vill lägga undan vinterjackan, känna solen värma på kinderna och njuta av alla knoppar som blommar och spirar. 
 
 
Undre fotot på de coola krigarna: Elin Kero
 
Det får bli bättre snart, för nu är det ett par veckor med lite mer ledighet som väntar. Påsken får gärna bli varm och fin, och första maj också. Sen är det lite annat inplanerat också, som gärna kräver lite bra väder. Jag hoppas till exempel på att det ska vara finfint väder om ett par helger då jag kanske ska till Jönköping igen, för lite mer bågskytte :D
 
Tills dess att vinden avtar stannar jag mest inne och plöjer igenom extramaterialet till The Hobbit; extended edition. Så mycket nostalgi från LotR-extramaterialet <3



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢