Önskelistan

 
 
 
 
I år förväntar jag mig egentligen inte så mycket i julklapp. Jag fick väldigt fina födelsedagspresenter, som var alldeles för mycket. Detta står mer på listan över saker jag gärna vill skaffa, inom en ganska snar framtid, men som inte ligger allra högst upp på prioriteringslistan. Både drömmar att sukta efter, och sånt som är lite mer nödvändigt och praktiskt :)
 
 
Som ett par mjukisbyxor i herrmodell med mudd och gosig insida, typ såna här eller såna här 
En större hårddisk eftersom min kamera producerar rawfiler som bara slukar upp minne, och jag gillar att ha backuper på allt. 1-2 TB
En platt tekanna i gjutjärn, svart eller röd
Ett av drömsvärden, Orcrist från Hobbit-filmerna
En CamRanger skulle nog göra det en hel del enklare att ta självporträtt
Ett ND-filter ND4 eller ND8 för att kunna leka lite med långa slutartider på t.ex natten eller i naturen
 Den perfekta ryggsäcken i brunt läder, med fickor och spännen och inga synliga dragkedjor
 
 

Lovisalynx
2014-12-02 @ 15:27:47
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Åh, så mysigt och roligt det är med önskelist-inlägg! ^_^

Älskar såna där tekannor! Och svärdet?! SVÄRDET?!?
Hoppas du får tag i en sån där ryggsäck också. Himla fin.

Igår cyklade jag förbi en Hobbit-filmposter för första gången (inte sett dom innan här). Mitt hjärta hoppade till av glädje :D

Svar: Hihi, jaa! Som sagt... vi ha. mycket. saker XD XD Har fått lägga band på mig med ryggsäcken och får köpa en när jag är i ett lite mer normalt tillstånd. Vill ju ha en som är fin (och inte för dyr) och inte bara en som funkar bra just nu :P
Alltså, jag fattar inte att det är så snaaaart??? Shiiit...
Miaulin

Maria Ekblad
2015-01-04 @ 00:38:40
URL: http://dreamsof.se/

Åh, hade inte hört om camranger innan! Men nu vill jag också ha en :D




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢