Det händer grejer

Ja, det händer en hel del i mitt liv just nu. Den senaste månaden har jag tillbringat mest sovandes. Har sovit ikapp antar jag (och hamnat i en dålig dygnsrytm), väldigt skönt, men tillslut hamnar man i en ond cirkel.
 
Vi har också skaffat husdjur! Två små degusar, ettriga jävlar än så länge, men åh så gosiga dom kan bli. Tänkte presentera dom lite närmare i ett annat inlägg :)
 
Sen kommer min dåliga dygnsrytm få ett abrubt slut på måndag. Då är det tillbaka till vardagen och in med huvudet före i vuxenlivet. Är det någon som kan lista ut varför...? ;D
 
Slutligen kommer det också att hända en del grejer på bloggen. Jag sitter och filar på en ny design, och när det var typ två år sen man var inne i kodmallarna senast tar det sin lilla tid. Sen är jag inte känd för att jobba fort på mina egna projekt. Men den kommer förhoppningsvis upp till helgen, eller i nästa vecka. Allt som återstår nu är nämligen att ta en ny profilbild! Är mycket nöjd måste jag säga, framförallt med headern. Det är den som har tagit så lång tid att få till. Varför får ni se sedan, men så länge bjuder jag på en miniliten sneakpeak!
 
 
 

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-02-27 @ 17:14:37
URL: http://nevnarien.se/

Åh vad mysigt med ny design! Av det lilla jag kan se så ser det sagolikt ut ;) Vi kanske kan ta en ny profilbild imorn!! ;)

Svar: Myysdag!! Jag röstar på mindre regn nästa gång ^^
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢