Värmande vantar och kompletteringar

Just nu sitter jag på spårvagnen på väg till skolan för tredje dagen i rad och tänker bakåt på julhelgen, då jag fick dessa jättefina vantar av mamma i julklapp. Har nog använt dem i princip varje dag sen dess :) 
 



Och så tänker jag framåt. Jag väntar nu på ett mail från min examinator (kollar mailen var 10:e minut typ) för att få veta om jag har blivit godkänd eller inte. Om jag blir det så är mina 5 år på Chalmers över om en vecka! Aaah, det pirrar i magen när jag tänker på det! 
 
Då väntar förhoppningsvis lite ledighet innan jag ger mig ut i jobbvärlden. Lite pyssel och roligheter. Just nu längtar jag mest till sommaren, jag Lovisa och Elin bokade nämligen boende i Visby igår. Vi ska på Medeltidsveckan tillsammans och det kommer bli hur grymt som helst!!!!

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-01-06 @ 18:43:52
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Alltså kan knappt fatta hur skönt det måste kännas nu Therese!! :D Vill åka till Fritsla NUNUNU ;D

Svar: Jaa det är sjukt skönt!! Ja vi åker snaart!! <3
Miaulin

Linda
2014-01-17 @ 09:15:24
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

va mysigt




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢