Fritsla och Kinna

Först och främst - Hej till alla er som hittat hit från Elins blogg! Det är alltid lika kul när bloggstatistisken skjuter i höjden, och en del av er som besöker verkar kolla in både det ena och det andra, på min lilla blogg.
 
Igår var ju jag och Elin i Fritsla och Kinna för att köpa tyg i massor. Det finns så himla mycket fint och många roliga affärer, och tyger att titta på. Jag var iväg dit med mamma för ett par veckor sen så jag köpte inte så mycket denna gången. Mamma håller på för fullt och hjälper mig att sy en klänning som jag kan ha på medeltidsveckan i Augusti!
 
Blev väldigt exhalterad av en bunt med små korta stearinljus, som påminner om Babylon-ljusen i Stardust (om ni inte har sett filmen är den verkligen jättemysig och bra!). Så mycket intressantare saker kan bli när man förknippar dem men något, ett par stearinljus liksom. Ska nog fixa till nån etikett eller något med ett citat på och ha dem sån prydnad. 
 
 
 
Det är synd att Elin och Lovisa bor så långt bort, men snartsnart ska vi ha en myshelg tillsammans, det kommer bli lika awesome som alltid! Tänk att man kan hitta såna underbara nördvänner när man är 26 år, va?

Lovisa Illustration
2014-03-01 @ 18:09:42
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Åh va mycket fina saker! Nästa gång måste jag också hänga med dit.
Jag haha visst är det både knasigt och underbart att hitta kompisar med samma intressen när vi är så "gamla" som vi är? :P Ni är bäst! Och jag längtar ihjäl mig tills ni ska hälsa på!!

Svar: Ja, det måste du!! Finns så många mysiga affärer :)
Miaulin

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-03-01 @ 21:46:00
URL: http://nevnarien.se/

Alltså det där skrinet!! Jag dör lite på det... haha.. så himla fint!!

Längtar också till myshelgen!! :D :D

Svar: Eller hur?? Om det bara hade varit ett par hundralappar billigare XD
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢