Bee bobby pin från Etsy

Den senaste tiden har jag beställt lite grejer från både Etsy och Armstreet. Det är så pirrigt när man klickar hem något man kikat på längelänge.
 
Något som jag tittat länge på är dessa bin som jag ramlade över på Pinterest för kanske ett halvår sen. Har klickat in på dem ett antal gånger på Etsy och funderat om jag ska eller inte ska, velat fram och tillbaka (är en mästare på obeslutsamhet!). Men för nån vecka sen kände jag att det var dags att sluta vela. Så jag gjorde jag slag i saken och beställde ett par liknande bin från en annan Etsybutik (det var så fruktansvärt lång leveranstid i den första). Dessa kom ovanligt snabbt, bara en vecka senare, från USA, och jag hade dom i håret på jobbet igår. 
 
Det enda jag stör mig liite på är att färgen på bina inte är samma som på hårnålarna, men det gör ju egentligen ingenting, de göms ju i håret. Det är ett så enkelt sätt att göra en frisyr lite finare :)
 
 
Nu väntar jag på en klänning också, men den sys upp så det dröjer nog ett tag till innan den kommer i brevlådan. Jag hoppas på att den kommer innan vi ska ut i skogen igen och nörda oss ^.^

Maria Ekblad
2014-05-04 @ 20:06:59
URL: http://dreamsof.se/

Ååh vad fint!

Svar: Tack så mycket :)
Miaulin

Vican
2014-05-05 @ 23:10:06
URL: http://vicansblogg.weebly.com

Du måste ta bilder sen när din klänning har kommit!! :D

Svar: Ja, absolut, är så spänd på hur den blir :D
Miaulin

~ Gaiadóttir ~
2014-07-13 @ 20:01:28
URL: http://www.gaiadottir.blogg.no

Så vakre bilder :) Du kler den grønnfargen veldig godt, og jeg elsker de hårnålene ^^ *vil ha*

Svar: Åååh, tack så jättemycket! <3 Älskar hårnålarna, mitt bästa Etsyköp hittills :D
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢