Röda löv och kanelbullar

Tydligen har det gått en hel vecka sen jag sist skrev ett inlägg. Känns som att det var typ i förrgår. Jag vet inte vart tiden tar vägen och vad jag egentligen har gjort de här 6 dagarna som varit emellan. 
 
Denna helgen var Magnus ledig och vi hade en heldag igår, bara han och jag. Så himla mysigt! Vi vandrade genom Haga, åt typ stans godaste hamburgare från foodtrucken Fhoods vid Esperantoplatsten. Köpte med oss kanelbullar till våran årliga höstpromenad genom Botaniska. Den promenaden ser jag typ fram emot hela året. Det är alltid väldigt vackert inne på Botaniska i Göteborg. Men hösten är speciell. Det finns en japansk rönn som alltid blir magiskt orangerosa på hösten. Under det trädet har det tagits många höstselfies genom åren. Sen åkte vi hem, tog en tupplur på ca 2 timmar innan vi bakade äppelkaka och gjorde quesadillas med getost, ruccola och kyckling. En oförskämt mysig dag helt enkelt!
 
 
 
 
Idag har vi varit nere hos mina föräldrar och firat min födelsedag lite i förväg. Ätit tårta och god mat. Hade världens snabbaste fotosession i det allra sista kvällsljuset. Tror vi var ute i max 5 minuter (!) men bilderna blev väldigt fina! Älskar när ljuset är sådär perfekt så man inte behöver anstränga sig alls för att det ska bli bra, haha!
 
 
Nu känner jag mig fullt laddad för en ny vecka, let's do this!

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-10-06 @ 13:54:38
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Så himla mysiga bilder!! Och vad fin och höstig du var <3 Trädet ser helt fantastiskt ut!!

Elin [ n e v n a r i e n ]
2014-10-06 @ 13:55:18
URL: http://nevnarien.blogg.se/

Ps. Vilken supermegaskillnad det blivit i fotostil sen inlägget från 2011! Omg... haha! :D

Svar: Åååh, fina du, Tack!! <3Haha, har inte tänk på det där så noga med det stämmer ju. inte lika mycket fota-så-nära-det-går-för-bakgrundsoskärpa-och-bokeh längre XD Ser ju mer saker nu som jag missar när jag fotar. Då tänkte jag ju inte efter alls, alltid kul att se utveckling ^^
Miaulin

Maria
2014-10-27 @ 18:07:33
URL: http://13september.se

Bilden med det röda trädet är fantastisk. :)

Svar: Åh, tack! Älskar det trädet på hösten ^^
Miaulin




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢