Glädjen återvänder

Hej bloggen. Nu har det varit knäpptyst härinne länge. 38 dagar för att vara exakt. Jag tappade mig lite nånstans där i influensan och vintermörkret som aldrig tycktes vilja lätta. Den senaste månaden har varit en enda stor grå och seg dimma och jag har inte funnit kraft till mycket alls. 

Men nu börjar det lätta. Ljuset är här. Kvällarna är vackra igen. Snart, snart slår körsbärsträden ut och gör världen, instagram och Facebook rosaskimrande och fluffigt. Jag känner mig som mig själv och njuter av energi, av solstrålarna och idag, av värmen! Jag är inte helt med på banan än, men jag känner att det är nära nu. Jag vågar inte riktigt hoppas än, men jag är lättare i hjärtat, och det är fint det. <3




Såklart har det funnits ett par ljuspunkter också, som: 1. En medeltidsmiddag för två med helstekt kyckling. 2. En tjusig hatt när vårsolen inte riktigt värmde än. 3. En påskräv som var på besök i helgen. 4. En dag vid ett slott med de där som inte kräver något mer än god mat och ett par kottar att leka med.

Lovisalynx
2015-04-09 @ 09:31:11
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

<3 <3 <3 Så glad för din skull att du börjar må bättre!!
Det var extra tungt och instabilt den här våren på nåt vis? Men nu så! Värmeee... soool...

Bästa dagen vi fick tillsammans där på slottet. Ni är ett så fint och bra gäng och det blir alltid så avslappnat. <3

Och ja, kottar är awesome. Underskatta aldrig en kotte ;)

Maria Ekblad
2015-04-12 @ 13:06:09
URL: http://dreamsof.se/

Åh så himla fint med ljus och vårväder igen. Axlarna och hjärtat blir 1000 gånger lättare!

Linda
2015-04-30 @ 10:37:54
URL: http://lindalovegood.weebly.com

Har nyligen hittat din blogg och jag gillar den verkligen. SKönt att du börjar på bättre, hoppas det fortsätter så. Och att du får inspirationen att blogga tillbaka :)

Trevlig valborg!




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢