Sagovärlden



Det har varit tomt härinne länge nu. Jag har inte glömt, jag ser varje dag att ni verkar vara några tappra som väntar och väntar på en uppdatering (?). Mycket annat har kommit emellan, livsfunderande, en liten dos vinterdepp, gotlandsplanerande och bara lathet. 
 
Men idag har jag åkt till jobbet kisande mot solen. Kan ni fatta det? Att det är ljust när man går till jobbet, att man möts av en klarblå himmel och glittrande frost. Efter en underbar helg i Jönköping med Lovisa och Elin känner jag mig lite mer harmonisk och lite mer fylld av energi.
 
Ikväll eller imorgon kommer ett inlägg med bilder från en snötäckt skog fylld med magisk rök och glittrande motljus.

Lovisalynx
2015-02-09 @ 13:59:23
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Yay uppdatering! ^_^ Och jaaaa hur underbart med sol? Kombinerat med den mysiga helgen vi haft, så känns det helt rofyllt i hjärtat. Glad och pepp men ändå så harmoniskt?
Det kändes så självklart att ni var där. Så mysigt. Så bra. <3




Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↣ miaulin

drömmer, fotar, skapar ↢